torsdag 9 december 2010

En trött man

Min älskade pojkvän somnade vid 20.00 tiden ungefär igår, det gjorde inte jag. Så jag kollade på Bilar, filmen alltså, jag lusläste allt som hände på Facebook, jag läste Den förlorade symbolen och jag åt pizzasallad. Allt för att underhålla mig själv tills jag var trött. Gick sådär... Aja, Elias vad pigg imorse i alla fall!


Gjorde en riktigt god thaigryta igår till middag förresten. Den smakade verkligen som på en thaikrog, inte varje gång man lyckas med det! Ska försöka mig på en variant nu till helgen kanske.
Om jag har fått pengar då det vill säga, har inte allt för mycket mat hemma. Blir så less när folk säger att man ska ha pengarna innom 2 dagar och sen får man vänta en vecka i alla fall. Men så är det att vara en människa ingen vill ha.

Nu ska jag äta frukost tror jag och ta en dusch så jag vaknar till liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar