lördag 11 december 2010

Har haft en sån där helt slapp dag. Vakna 11, frulle, kolla på lite Sex and the city medans Elias spelar något spel sen duscha och dra iväg till Johan där vi kollade på lite innebandy. Final har jag för mig. Sverige förlorade mot Finland, vilket inte är kontigt eftersom Finland är typ det coolast landet ever :P
Sen lagade jag kyckling och nudelwok som blev helt okej. Har hittat ett litet trix för att få till den där Thaismaken när man lagar mat. Fisksås. En blaskig sås gjord på fermenterad (jäst alltså) ansjovis som luktar surpuppa, men är asgod i mat! Och sen färsk chili gör otroligt mycket!

Nu är vi i alla fall hemma igen och ska lägga oss och kolla på film eller någon serie, det är inte bestämt ännu :)

Förresten, kan man få ont i huvudet av mensvärk? Typ för att man spänner ryggen hela tiden? För det gör jag... Eller är det bara ett sammanträffande att jag har båda?

Aja, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar