onsdag 5 januari 2011

En lista

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan, helvete, jävlar brukar hänga ihop.

2. Äger du en iPod?
Nope.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen alls, ställer den när det behövs.

4. Hur många resväskor äger du?
1 stor lila/rosa :)

5. Använder du flip-floppar?
På sommarn ja.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys oftast, det är närmast.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hm... Harry Potter 7

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Vänninna!

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil! Efter det är resa till ett varmt, exotiskt land med massa roliga saker att se!

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, jag är bland de lataste människor jag känner. Bara min syster Erika är latare.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nä, har gjort en gång.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har ingen.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Oj, vet faktiskt inte. Finns så många bra.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej, inte vad jag kan komma ihåg och det skulle jag väl inte skriva här!

16. När var senast någon stötte på dig?
Min älskling stöter på mig varje dag!

17. Vad åt du till middag senast?
Stuvade makaroner och korv!

18. Använder du huvtröjor?
Japp

19. Kan du vissla?
Jaa

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg-och-dal-banor!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alldeles säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar