tisdag 4 januari 2011

Killevippen!

Blev jag mindre nu? Ni vet som Bertil blir när han trycker på spiken? Haha, jag har en jobbig kroppsmedvetenhetsdag tror jag. Hur jag än försöker och vilken vinkel jag än kollar ifrån är jag bara fet och ful. Men jag är glad att jag inte har någon helkroppsspegel i alla fall, dom gör det hela så mycket värre.

Jag funderar på om jag ska testa att äta lite LCHF nu ett tag. Mådde bra av det när jag provade förut, gick ner 4 kg på en månad ungefär. Det är ganska mycket tycker jag. Synd bara att det är ordentligt mycket billigare med spagetti än med ost, grädde, kött och andra feta och goda saker man ska äta. Dessutom har jag som nyårslöfte att äta mindre kött så jag vet inte hur jag ska göra. Skulle också behöva röra på mig, men vad, hur, var, med vem? Och vart i hela friden får man motivation ifrån?
Kan någon tala om det för mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar