lördag 22 januari 2011

Mina syskon

Storasyster Anna-Britta
Vi har inte samma pappa, och det skiljer 12 år mellan oss, så hon har lika mycket varit en syster som en extra förälder kan man säga. Hon jobbar som personlig assistent i Hudiksvall, och jag tror hon trivs där. Vi är inte speciellt lika varann tycker jag. Hon är mycket mer lik mamma än vad jag är.
Hon tycker om att ha det fint omkring sig och är väl utan tvekan den ordentligaste av oss syskon. Hon bryr sig om andra väldigt mycket och försöker hjälpa och finnas till för så många hon kan. Hon är bra på att hitta på idéer till presenter och är en jäkel på kaligrafi.

Lillasyster Erika
Det skiljer 2 år mellan oss så vi har alltid lekt tillsammans som små. Vi är ganska lika varandra men ändå inte. Samma hår och ögonfärg men hon är lik mamma medans jag är mer lik pappa. Hon går mediaprogrammet på NTI gymnasiet i Sundsvall, där hon också bor i en liten etta. Hon är en liten latmask måste jag säga, som älskar att sova länge på dagarna och sitta vid datorn. Nu för tiden tar pojkvännen Kenny en del tid också. Skitkul tycker jag då Erika har varit en av de mest negativa personerna till förhållanden jag känner. Hon har sjuk humor som kan vara svår att förståibland, men oftast skrattar jag så jag kiknar åt hennes och Fridas tokigheter!

Älskar dom både väldigt mycket, en syster är alltid en syster! Jag saknar dom!

1 kommentar: