onsdag 23 februari 2011

Mardröm för en gångs skull

Drömde så konstigt inatt. men det visste jag egentligen att jag skulle göra, var nämligen på bio igår och såg filmen Sanctum som handlade om undervattensgrottor och dykning. Jag tycker varken om vatten eller grottor kan jag lova... Men jag tyckte inte filmen var speciellt läskig men min hjärna omvandlar vad jag har sett till mina egna personliga skräckscener i mina drömmar.
Drömde att jag höll på att kvävas av snö, jag hamnade under vatten med lik flytande runt mig och kunde inte ta mig upp för jag visste inte vad som var upp eller ner.
Hatar känslan av att känna mig osäker i vatten... När jag inte kan känna eller se botten kommer panikkänslorna krypande och jag måste försöka andas djupt och simma lugnt för att inte börja skrika och sprattla som en döende fisk...

Nu ska jag nog äta lite frulle, bacon och äggröra blir det nog, kanske en  halv avokado till. Har vägt mig nyss också. Det går sakta men åt rätt håll :)
Och jag vet att man inte ska väga sig varje dag, men jag tycker det går bättre. Det peppar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar