måndag 21 februari 2011

Sticka, sticka...

Oj vad jag har stickat idag. Och virkat för den delen. Gjorde först en häl på en socka, sen tog garnet slut så jag fick börja med något annat, så jag satte igång att virka mormorsrutor. När jag hade några stycken bestämde jag mig för att det skulle bli en grytlapp som någon stackare ska få! Sen tog garnet slut till det med så jag började med ett hemligt projekt. Ska bli en födelsedagspresent till Anna-Britta, tror hon kommer gilla den!

Annars har det inte hänt mycket idag, skulle ha gjort ett par saker men än en gång blev jag handlingsförlamad av stressande tankar. "Men hon som är arbetslös, hur kan hon vara stressad?" Undrar ni kanske och jag har aldrig varit så stressad och orolig i hela mitt liv som jag är över min situation just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar