söndag 20 februari 2011

Trodde jag var starkare än så

POFF sa det bara så var mitt lilla självförtroende nere i botten och krälade igen. Varför? Jo jag såg bilder från en fest där man badade tunna. En fest jag egentligen skulle ha varit på, och där vad en massa, eller ja 5-6 stycken i alla fall, snygga tjejer i bikini med kroppar jag aldrig kan få utan plastikoperationer och annat skoj... Tänk om jag hade varit där? Bara tanken på det får mig att vilja gå och gömma mig på något ställe där speglar inte finns.

Jag trodde verkligen att jag var starkare än så... Att jag hade byggt upp lite skydd mot sådana egentligen barnsliga tankar. Men jag är fortfarande den lilla blyga flickan som inte ville ha bikini på sig för att hon knappt hade fått bröst och trodde att alla viskade och pratade bakom hennes rygg....

Så nu känns allt skit. Sån är jag, går något fel så verkar allt så meningslöst...

1 kommentar:

  1. Men älskade lilla vän.. Jag kan aldrig ta ifrån dig dina tankar..Men jag vill att du ska veta att du är den bästaste å sötaste! Å du duger PRECIS som du är! Å inte tror jag man e lyckligare för att man har en snygg kropp..mm,mm.. Då har man säkert andra problem..Tänk nu inte på denna badtunna mer,tänk i stället...Jag har en familj å pojkvän som älskar mig över allt annat på jorden..Pusspuss..Älskar dig från stjärnorna å tillbaka,GLÖM ALDRIG DET!!

    SvaraRadera