tisdag 29 mars 2011

God morgon världen!

Fy vad jag har drömt konstigt inatt. Om mina kusiner, bastubad, vin, kylskåp och det värsta av allt, jag drömde att jag hade fått bristningar fulla magen. Jag hade sån ångest när jag vaknade. Sen såg jag ju att det inte var sant, men det kändes så verkligt. Usch. Jaja fick lite undermedveten sporrning av mig själv iallafall så nu ska jag äta en bra frukost och låta den lägga sig lite, sen blir det yoga. Skulle egentligen gått ut och gått i stället, men det snöar och jag har hemska blåsor på hälarna. Kan inte ha skor på mig! Skulle ha haft sånna där Foppatofflor, dom är det ju ingen häl på! Eller kanske flipflop, men som sagt, snö.

Nä nu börjar det kurra i magen. Har trots allt varit vaken sen 8, men jag måste få vakna till och bli människa innan jag kan äta på morgonen, annars mår jag bara illa.

 Så ser Frida ut en tisdagsmorgon. Nästan naken och med gårdagens mascara runt ögonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar