torsdag 10 mars 2011

Läkerol Arena, here I come!

Snart ska vi på Hockey! Hoho vad kul det ska bli! Vi åker halv 5 ungefär och ska käka någonstans i Gävle eller på vägen kanske. Får se. Sen börjar matchen 19.00. Brynäs - Färjestad är det som gäller.
Såklart ligger mitt hjärta hos Brynäs, det har de gjort sen i 2an kanske när min "pojkvän" sa att Brynäs vad bäst, då tyckte jag också det, ingen protest! Haha! Var även då jag lärde mig att Djurgården var sämst, för en ungjäkel som jag aldrig tyckt om, som drog mig i håret och retades hejade på Djurgården. Haha konstigt att jag fortfarande håller med!

Nu tycker jag att Elias kan komma hem från skolan så vi kan åka snart! Borde nog äta något innan vi åker. Typ en avokado eller så för det börjar suga lite i magen nu.

Har även testat min webcamera för första gången idag. Passade på när jag är nyduschad och till och med har mascara på mig!


Tycker inte om seriösa miner på mig själv! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar