fredag 11 mars 2011

Mello, som det tydligen kallas

Mello? Fan vad töntig förkortning på Melodifestivalen. Låter så illa i mina öron.
Ja det är imorgon i alla fall och jag ska faktiskt se den. Har varit lite anti dessa 28476 deltävlingar så jag har nästan ingen aning om vilka låtar som är vidare. Vet några få och jag tror ingen av dom kommer ge oss en chans i ESC. Möjligtvis Danny för han är snygg och låten är väldigt lättsmält. Saades låt har jag inte ens hört, men folk säger att det är samma med den.

Ska nog köpa mig något gott till imorgon. Men jag vet inte vad... Helst vill jag köpa en superbag med ostkrokar men herregud vad det kommer förstöra för mig... Annars kanske lite grönsaker med dipp? Det är faktiskt förbannat gott tycker jag! Blomkål, gurka, vitkål och doppa i tzatziki eller guacamole är ju syndigt gott! Är så såld på vitlök så det är inte sant!

Skulle kunna äta guacamole till ALLT, och då skojar jag inte. Pankaka skulle det nog funka med. Göra någon slags tacocrepes med tacofärs, ost och guacamole. Det passar till all sorts potatis, kött, till sallad.
Men den konstigaste kombinationen jag har testat är nog Big Mac som jag satt och doppade i guacamole, riktigt mumsigt måste jag säga!

Nu blev jag ganska hungrig kan jag lova så jag ska sätta igång med maten! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar