torsdag 24 mars 2011

Piss och pest och senapsgas

Så känner jag just nu. 
Kom hem från stan vid 13 idag, då var Ronny the roommate hemma redan, men inte Elias. 
Senare skulle dom spela innebandy och sen äta middag på skolan. Trökigt att äta middag själv tyckte jag men fine. Får huvudvärk så in i norden.
Sen kommer han hem vid 21. Med 3 kompisar, öl och datorer som ska nördas vid resten av kvällen och blir det som jag tror så får jag väl sova någon gång vid 4 tiden. Önskar jag hade någon kompis att gå till sånna här gånger. vet inte vad jag ska göra är så sällskapssjuk just nu men dataspel är inte ett umgängessätt jag föredrar...


Är det bara jag som HATAR ljudet som basröster i rummet bredvid skapar?  Bara jag som inte kan slappna av när det är folk jag inte känner i lägenheten? Bara jag som vill veta när det sa komma folk?

1 kommentar:

  1. jag HATAR att höra röster genom väggen, de är de värsta jag vet. kan inte slappna av :P

    SvaraRadera