onsdag 13 april 2011

Klart!

Magen är fortfarande inte okej men det går nog över tills i morgon.

Stickade klart min mössa idag, ska orka lägga in en bild på den senare. Kanske i morgon, kanske en annan dag. Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och mössan och kameran ligger säkert en halvmeter från sängen, men det är kallt utanför täcket och jag är trött och blöt i håret.

Gick verkligen in för den där mössan. 2 dagar med halvfart-stickande så var den klar! Vill sticka mera nu så jag sitter och kollar efter mönster och garn. Vill göra något bebisplagg. Synd bara att jag inte känner någon bebis just nu. Kanske kan göra och spara tills det kommer en bebis?
Är verkligen sugen på att göra en kofta eller en tröja i någon mysig naturfärg!

Jaja vi får se hur det går, nu ska jag nog ta mig en kopp te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar