söndag 16 oktober 2011

En låååångsam dag...

Det är ingen bra dag idag alltså. Vaknade av att katten slickade mig i ansiktet vid 6 tiden... Sen har han levt rövare tills jag gav upp mina omsomningsförsök vid 9... Kliver upp och känner att jag har huvudvärk, och jag vet precis varför. jag har sovit så himla ytligt inatt. Vaknat säkert 7-8 gånger och känt mig ensam.

Efter det har jag kollat på tv, läst bloggar, läst aftonbladet, ätit frukost och kollat Facebook 37 gånger ungefär. Tittar sen på klockan och ser att den är bara ett! Jag måste hitta något att få tiden att gå fortare.

Jag har ett virkprojekt på gång faktiskt. Fast det är bara på planeringsstadiet än så länge. Lite färg och mönster som ska väljas och så. Det ska bli en present tror jag. Om saker och ting ordnar upp sig.

Nä, nu ska jag ta och äta lite lunch.

1 kommentar:

  1. Jag virkar också för att hålla mig sysselsatt :O ...

    SvaraRadera