fredag 30 december 2011

En lista i brist på annat. Dag 1.

Dag 1: 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: 9 saker du kanske inte visste om mig.
Dag 3: 8 sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse. 


10 saker jag vill göra innan jag dör.


1. Resa till Thailand och se allt, och äta allt!
2. Ha ett lagom stort hus någonstans i Hälsingland. Med äppelträd och potatisland.
3. Få ett barn.
4. Få tillbaka min perfekta vikt. Den då jag mådde som bäst med mig själv och orkade allt.
5. Ha ett jobb jag trivs med.
6. Se pyramiderna i Egypten.
7. Hoppa fallskärm. Vet att jag antagligen inte skulle våga, men det vore så coolt!
8. Lära mig laga asiatisk mat.
9. Spara ut mitt hår tills det räcker ner till midjan. Så det så.
10. Köpa en Minicooper!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar