lördag 14 januari 2012

En mysig lördag med älsklingen!

Fy fan en sån underbar dag!
Började som vanligt med att katten levde rövare och det inte var någon idé att försöka somna om.
Så upp och tog en morgondusch för en gång skull, oftast blir det ju på kvällarna annars. Skönt å bli människa på en lördag också!

Sen mysfrukost med melodikrysset till det, ganska lätt den här gången måste jag säga. Känns som att det var svårare förut, för typ 2-3 år sedan. Håller Anders på att tappa stinget tro? Näää...
Massage fick jag också! Har så ont i ryggen och har tjatat på Elias att han ska massera mig lite, och idag gick de vägen! Somnade efter det och sov i 2 timmar. :P 

Har med all säkerhet ätit upp all vikt jag har tappat den här veckan också... Måste fan bli bättre på att röra på mig. Spelar ingen roll hur jag äter verkar det som, det behövs träning! Nystart på måndag? Ja kanske det, om motivationen finns. Den är sällsynt just nu kan jag lova...

Nä, nu ska jag titta på Gladiatorerna och försöka smälta maten... Som jag åt på tok för mycket av...
Adjö!

1 kommentar:

  1. Ställ gärna frågor i frågestunden som kommer upp kl.22. Hinner tyvärr inte svara på alla i respektives bloggar. Hur mycket jag än vill.

    KRAM!

    SvaraRadera