torsdag 5 januari 2012

En sån jävla bra idé, tycker jag!

Åh, jag har en sån bra idé till vårt vardagsrum!
Kom på det när vi var på IKEA sist. Eftersom både jag och Elias är datanördar och sitter väldigt mycket vid datorn, eller ja, jag sitter eller ligger ju i sängen, not so good for my back, så skulle vi behöva ett varsitt skrivbord, och inget av dom ska vara i sovrummet.

Såå, hur göra?

Jo, vi ska köpa 2 stycken 2 meter långa skrivbordsskivor, med ben och hurts och ställa mitt emot varandra. Socialt då man kan se varandra men ändå en varsin plats för sina egna grejer. Elias vill ha 3 skärmar till sin dator på sin sida och jag vill ha min dator, symaskin och andra pysselgrejer på min sida.
Dessutom så har vi en stor avskärmamde bokhylla emellan den här blivande skrivbordsdelen och soffa-tv-mys-delen av rummet. Tror detta kommer bli så jävla snyggt, och praktiskt!
Dessutom är det en jävligt billig lösning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar