tisdag 17 januari 2012

Tänk om man hade ett evighetskylskåp...

Bläää, jag kommer inte på vad jag ska laga till middag! Har egentligen massor med mat hemma men inget som passar ihop. Vette fan hur vi tänkte när vi handlade sist...
Å inte är jag sugen på något speciellt heller, bara hotwings och det ska vi äta till helgen då det inte gör sig så bra som matlåda (för att jag äter upp allt). 

Man skulle ha självpåfyllande skafferi och kyl, så man slapp tänka igenom vad man skulle ha hemma hela tiden... Tycker det är skitsvårt att planera mat och beräkna hur mycket man behöver av allt...
Sen ska jag inte klaga, jag har typ en km till affären men jag har faktiskt inga som helst pengar just nu så jag kan ändå inte handla något...

Nää, får nog bli svampsås med pasta eller pannkakor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar