måndag 26 mars 2012

Morning!

Goooood morgon världen!
Var några dager sen jag skrev, men ibland blir det bara så. Ingen lust eller ork att komma på något att skriva.
Men men. Vi har haft en riktigt mysig helg jag och Elias. Ätit god mat, kollat på film och myst på bara :) Råkade bli en godispåse i lördags också men den låtsas jag som att den aldrig inhandlades...

Än så länge idag har jag gjort matlista och inköpslista för cirkus en vecka framöver. Brukar planera för mer men vi åker ju hem till Hälsingland nästa vecka så det behövdes inte mer.
Ska nog ta en promenad sen, det är så himla fint väder! Borde verkligen få in vanan att gå en promenad varje dag... Minsta jag kan göra för min aningen välgödda kropp... Borde fått en liten sporre nu också när jag beställde en bikini igår. Jag tycker den är hur fin som helst, svart och cerise, en färgkombination jag ALLTID fastnar för. Kan vara så att trosorna är en storlek för små och då behöver jag minska på rumpans volym en aning...

Nä nu får det bli frukost av något slag. Ajöken fröken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar