tisdag 27 mars 2012

På tissssssdag

Vaknade vid 6 idag och kunde inte somna om... Ganska drygt då jag var astrött. Somnade tillslut i en timme mellan 8 och 9. Skönt.
Men jag har över huvudtaget sovit dåligt. Hade mardrömmar och väldigt konstiga drömmar. För verkliga så det bara blir obehagligt. Också vaknar jag såklart med ont i magen igen. Å det sitter i än. Skit.
Sen kom jag på att vi inte har någon frukost! Alls! Inte en sketen hårdbrödbit eller en endaste skvätt mjöl eller någonting. 1 ägg har vi förresten, men det är inte mycket till frukost. Så jag gjorde snabbnudlar. Så exklusivt så jag förgår. Men what to do.

Ska iväg och handla mat dag så det blir någon ordning. Har bara planerat god mat nu fram till vi åker uppåt Hälsingland. Så mycket annat som är sådär så maten ska iaf vara god! Så det så!

Näe, undra om man ska göra nått vettigt idag ja. Plugga till Högskoleprovet kanske. Fast har ingen lust. Känns så onödigt då jag inte kommer söka in på högskola nu på våren... Men men.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar