söndag 12 december 2010

Plants VS Zombies

Har återupptagit ett spel som syrran visade mig för nått år sen, Plants VS Zombies. Man ska mota bort zombies som försöker ta sig in i ens hus med växter som gör lite olika saker. Svårt att förklara med så jäkla kul och beroende framkallande :D

Hade tvätttid idag mellan 15 och 18. Var nästan ingen tvätt alls men lika bra att ta det lilla man har när man har tid bokad. Usch vad jag tycker det är tråkigt att tvätta. Ta reda på skiten är värst, vika och hålla på.
Ännu värre blev det av att jag har haft megaont i huvudet hela dagen, och i magen och ryggen sen i förrgår. Men men en Ipren eller 2 senare går det mesta över iaf.
Såg nyss att klockan snart är halv 10, jag trodde den var typ 7! Haha, aja nu ska jag spela lite mer sen ska jag sova, oj vad jag ska sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar