måndag 3 januari 2011

Tillbaka!

Jag tog en liten paus med bloggen där ett tag.
Jag brukar göra så ibland, inte bara med bloggen utan med mobilen, mailen, Facebook. Ibland vill jag bara inte ha kontakt med omvärlden. Vet inte varför jag gör så men jag mår bra av det i alla fall. Oftast gör jag så om jag har umgåtts med många människor länge, typ som nu över jul.

Men nu är jag tillbaka i Falun igen med Elias, och vi firar 9 månader idag! Fast det känns så mycket längre! Men som min syster sa idag; Det är inte tiden som är viktig i ett förhållande, det är innehållet. Och jag håller med!
Det är helt galet vad jag älskar den här människan. Jag var helt såld från första stund och är fortfarande lika nykär.


Här är föresten en bild på en elefant som jag har virkat. Blev ganska nöjd! Ska kolla om jag kan hitta vart jag fick tag på mönstret :)

1 kommentar: