lördag 8 januari 2011

Från Stureplan till virknålar

Vilken vidd jag har på bloggarna jag följer alltså!
Kissies, Dessies, Fokis, en vikt/mammablogg, en mamma/gravidblogg, några stick/virkbloggar, UnderbaraClara och några andra jag kollar på ibland. Alla av helt skilda anledningar.

Kissies och Dessies läser jag mest för att det är ganska underhållande. Det är så långt ifrån det liv jag lever, tack och lov, och jag tycker det är intressant att läsa hur störda och förvridna tankar dom har. Typ helt galna dieter, "mode" och stureplanslivet.

Fokis läser jag för att hon är söt, inte lika uppe i de blå som de två ovannämnda. Dessutom reser hon mycket och äter god mat som hon tar bilder på och berättar om, det gillar jag!

Mamma/gravidbloggen är så mysig och kul att läsa om ett liv som också är långt ifrån mitt liv, men det är ett liv jag vill ha en dag. Med barn och allt vad det innebär. Jättefin och stark tjej som skriver.

Stick/virkbloggar följer jag inte just någon men tittar runt på MÅNGA efter inspiration och tips.

Vikt/mammabloggen är bra för hon är en jordnära tjej med humor och stark vilja. Hon bryr sig mycket om sina läsare och håller tävlingar och frågar ofta vad man vill läsa om. MAMMAS KRYPIN

Och så UnderbaraClara. Vilken helt fantastisk blogg! Hon är en så inspirerande människa på alla plan. Hon inreder, loppisfyndar, skriver otroligt genomtänkta och smarta inlägg om politik och jämställdhet och andra viktiga, aktuella ämnen. Jag rekomenderar den till ALLA!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Men gud vad glad du gör mig ♥
    Det är sånt här som värmer mitt hjärta så otroligt mycket. TACK älskade du!

    KRAM ♥

    SvaraRadera