söndag 9 januari 2011

Vart är orken?

Varför kan man inte köpa ork och motivation på burk? Vill ut och röra mig, göra något men jag har absolut ingen motivation eller ork. Skulle säkert vara lättare om man hade någon att gå ut och gå med. Men men. Elias är inte så intresserad och annars känner jag ingen i den här staden. Jag saknar mina vänner där hemma ibland. När man har tråkigt och bara vill sitta och snacka skit och dricka te och käka mackor. En pojkvän kan aldrig ersätta vänner, så är det bara.

Tror jag måste försöka utmana mig själv på något sätt om jag ska lyckas med att bli nyttigare. Har lite små idéer på gång, jag återkommer med dom när jag har tänkt igenom dom och satt de rätta orden på mina planer.


Håller för övrigt på att sticka sockar till Elias just nu. I Brynäsfärger såklart! Har bara stickat strumpor åt mig själv förut, och det går ju jättefort med tanke på att jag har väldigt små fötter, så jag börjar bli less på att sticka nu för det känns inte som jag kommer någonstans när man helt plötsligt ska sticka en storlek 42-43. 

Sockarna på bilden stickade jag av restgarner.

1 kommentar: