fredag 21 januari 2011

Fredag eftermiddag

Ja, fredag igen då. Var det inte nyss det? Jag som har dålig koll på veckodagarna kanske. Jaja. Har tvätttid nu om 45 minuter, i 3 timmar. Jag ska tvätta ALLT verkligen. Vill ha allt rent. Är en så skön känsla när man vet att man har nybäddat i sängen, nya fräscha handdukar och rena kläder. Då mår jag bra.
Har även städat köket idag, igen. Känns som jag gör det hela tiden. Fast idag var det mest Elias som fick göra det. Ska försöka ta mig an badrummet också. Vill inte! Men samma där, så skön känsla när allt är skinande rent.

Har ju nu i typ 1-2 veckor mer eller mindre kört med LCHF, inte helt och håller strickt men så gott jag kan utan att kämpa ihjäl mig med kolhydraträdsla. Och det börjar ge resultat! Så jävla skönt när man ser att det fungerar! Ska försöka komma ut och röra på mig lite mer nu till veckan också, då kommer det ge ännu bättre resultat.
Ska börja skriva varje vecka, på söndagar, hur mycket jag har gått ner, eller upp, men jag tänker inte berätta hur mycket jag väger nu. Det kan jag göra när jag har gått ner så mycket jag vill! Nämnligen 10 kg ganska precis. 

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar