måndag 3 januari 2011

Järnspikar också

Vår tapet i sovrummet har spruckit! Den är mörkgrå så det syns så väl också. Snubben som var här och tapetserade sa att den antagligen skulle spricka så småningom, lika den i vardagsrummet för den hela sidan av huset rör sig så mycket, men jag trodde det skulle ta längre tid än 2-3 månader. Tråkigt. Ska ringa och fråga om man får måla eller rita över sprickan med en penna eller så. Kan ju inte skada.

Var på soc idag igen, och jag sa till om att jag fick vänta 14 dagar för länge förra månaden innan jag fick mina pengar, och hon jag träffade sa att så fick det inte gå till och att hon skulle se till att det inte blev så den här gången. Sen var jag runt på stan lite och köpte garn så jag kan virka lite mer, ska testvirka lite mer bokstäver, få se om jag kan få till ett S. Ska även försöka ta mig tid att plocka upp alla maskor på Elias Brynässockor som jag blev tokig på en dag och rev upp.


Här är en liten tårta jag har virkat efter eget huvud, syster som beställde den och hade den som dekoration på ett paket. Kommentera gärna vad ni tycker!

3 kommentarer:

  1. Tårtan blev jättefin! Å uppskattad:) Saknar dig här hemma..Pöss!/Storasyster

    SvaraRadera
  2. Jättefin :) Du är så duktig :) <3

    SvaraRadera