torsdag 13 januari 2011

Knasig dag

Brukar ni ha dagar då ni ser allt på ett annat sätt?

Jag har haft en sån dag idag. Golvet i hallen har aldrig varit fulare än idag och stolarna i köket har aldrig haft så gräslig färg. Mitt hår är hiskeligt fult men jag har söta fötter och stora tuttar idag.

Konstigt. För övrigt har jag inte gjort många knop idag. Kollat på de desperata hemmafruarna på Wisteria Lane, ätit resterna av thaigrytan jag gjorde igår och så har jag virkat lite ur min nya Amigurumibok. Kommer lägga upp bilder på mina nya skapelser nu hade jag tänkt eftersom jag har hittat igen min kamera. Första bilden kanske till och med kommer upp ikväll, om jag kan hitta överföringskabeln till kameran dvs... 

Lägger ut en annan bild på lite blandade alster nu istället :)

Några har jag visat förut, några är nya. 
Samtliga mönster kommer från Mia Bengtssons bok "Virka Amigurumi", 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar