torsdag 20 januari 2011

Om mig

Jag är 20 år gammal och bor för närvarande i Falun. Kommer från ljuva Hälsingland, närmare bestämt en liten by vid namn Vattlång. Där har jag bott 18 av mina 20 år med mina föräldrar och 2 systrar, en äldre och en yngre.
Jag bor tillsammans med min pojkvän som heter Elias och hans klasskompis. Skulle så klart helst bo själv med Elias men man får inte alltid som man vill när det är lägenhetsbrist och dessutom gräsligt dyrt att bo här.
Förutom Elias har jag inte mycket att göra här nere. Söker jobb, oframgångsrikt.
Jag har många vänner måste jag säga ändå, fast kontakten avtagit en hel del på senare tid. Det gör ont i mig att ha mina närmsta vänner på så långt håll. Lycksele, Spanien, "hemma"... Men jag klarar mig!
Jag tycker om att sticka och virka väldigt mycket, vissa säger att jag är en gammal tant men det bryr jag mig inte om, jag har för första gången i mitt liv hittat en hobby :)
Annars vet jag inte vad mer jag ska skriva. Fråga gärna om någon undrar något :)

1 kommentar:

  1. Du glömde skriva att du är gullig:) Pöss//Storasyster

    SvaraRadera