torsdag 17 februari 2011

Korsordsnötning!

Nu har jag ätit frukost och löst ett par korsord, känns som en bra start på dagen! Jag brukar köpa tidningar med ganska lätta kryss i, för jag tycker det är roligare att klara ett korsord än att sitta i timtal med ett omöjligt kryss som man sen skiter i. Skulle ha varit till jobbcoachen idag men men hon var sjuk så det blev inställt. Synd, verkade som vi skulle prata om en del intressanta saker idag. Men men ska dit på fredag för ett privat möte och försöka komma på vad jag ska göra. Inte det lättaste vill jag lova! Vill ju inte starta upp någonting här i Falun eftersom att jag kommer flytta sista maj.

Men exakt vart vet jag inte. Förhoppningsvis Gävle och i andra hand Hudiksvall. Vill egentligen inte tillbaka till Hudik, men jag vill närmare min familj och mina vänner. Men det får vi se hur det blir.

Nu ska jag nog kanske röja upp lite här hemma och sen köra ett pass yoga igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar