torsdag 31 mars 2011

I promenadtagen!

Jag blir duktigare och duktigare tycker jag.
Har gått nästan varje dag nu sen mitten på förra veckan. Känns bra som tusan. Kanske inte är så jäkla häftigt tycker ni, men det tycker jag för jag har aldrig tyckt om att vara ute och gå. Gör fortfarande inte det om jag måste gå själv. Men jag och Elias har börjat gå tillsammans. Vad som har fått honom att vilja gå på promenader nästan varje dag, det vet jag inte men jag är tacksam!
Han ringer när han har slutat skolan för dagen och då går jag dit och sen går vi en sväng på 30-40 minuter.

Maten sköter jag väl sådär, men undviker nog 80-90% av kolhydraterna som jag vanligtvis stoppar i mig och det verkar inte göra jättemycket skillnad på vågen. Så det funkar.

Just nu håller jag på att laga mat. Elias kommer nog inte hem än på ett par timmar. Han håller på att dra el i Bubblan. Vår fina Bubbla. Ska lägga upp en bild på skönheten senare, ska nog finnas någon på Elias dator.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar