måndag 4 april 2011

Måndag

Åh vad jag är dålig på att skriva här. Men vad fan. Det händer så jäkla lite i mitt liv, och jag tror inte någon tycker det är roligt att sitta och läsa vad jag äter varje dag för det är ungefär så mycket som händer. Jag vaknar, panikar över jobb, pengar och Af, jag lagar mat, jag äter mat, jag städar ibland. Typ så.

Jaja igår och idag har jag sökt jobb iaf. Det gör jag iofs varje månad men denna gång med entusiasm! Det är den stora skillanden, jag söker jobb jag VILL och KAN ta.
Säger bara fuck Falun, här stannar jag inte längre än jag måste!

Ja, nu ska jag äta lunch(VA?!) innan jag ska duscha och dra ner på stan och fixa med pengar, papper och skit och kanske köpa lite nytt garn eller något kul mönster. Det var något jag tänkte att jag borde köpa idag... Vad fan var det... Kanske kommer på det sen..

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar