lördag 9 april 2011

Jag orkar inte...

Orka bli så nedbruten av ens tanken på att åka och bada på ett äventyrsbad.

Elias och hans klasskompisar och vänner ska till Borlänge på nått äventyrsbad imorn, och jag är välkommen att följa med, och jag var ganska taggad, tills folk hos Johan började prata BMI och hur mycket man vägde... Och jag blev totalt slagen till botten....
Jag insåg att jag var fetare och vidrigare än alla som var där. Jag är den feta i sällskapet. Och även fast jag har längtat hela vintern på att få åka och simma, så bara kan jag inte följa med... Jag vet ju själv hur jag tänker om valkar, bristningar och annat äckel. Varför skulle de tänka annorlunda?

Jag hatar kroppen jag är i nu, men vet inte hur jag ska ändra på det. Hur kan jag någonsin tycka om mig själv igen?

I hate this...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar