söndag 10 april 2011

Tjofräs!

Så var ännu en helg till ända. Jag har vart ordentligt arg och ledsen, men för det mesta glad :)
Ganska mycket rödvin på fredagskvällen gav mig en fruktansvärd huvudvärk på lördagsmorgonen, så jag låg kvar i sängen till 12 och missade Melodikrysset... Men det är ändå inte så roligt att göra själv och Elias hade åkt och badat.
Sen på lördags kvällen åkte vi och bowlade, inte så ofta man göra det. Synd för det är skitroligt tycker jag! Vi var så måna så jag och Elias spelade tillsammans, och det visade sig vara ett vinande koncept då vi vann med typ 20-30 poäng. Nice!

Idag har det varit otroligt lugnt. Frukost, chilla, sova middag, chilla mer, laga middag och nu chilla resten av kvällen så man inte överanstränger sig ;)
Fast jag tror jag ska ta och göra en pizzasallad faktiskt. Tipsade Bente om ett recept på det ochh så kom jag på att jag har ett halvt kålhuvud i kylen som borde göras något av, och pizzasallad är ju gräsligt gott!
För övrigt har jag ätit ganska okej i helgen. Inte allt för många kolhydrater, inga chips eller godis eller kakor. Men typ 4-5 öl och pizza igår blev det. Men inget överdrivet tycker jag. Nu är jag back on track och har ätit kanongod kycklinggryta med broccoli :)

Oj vad jag skrev. Kanske ska göra det oftare.
Adjö adjö, nu ska jag kolla på Per Morberg och strimla vitkål med osthyveln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar