tisdag 19 april 2011

Påsk :)

Nu längtar jag verkligen till påskdagarna! Ska bli så kul att träffa alla :) Vet bara inte hur jag ska få tiden att räcka till!
Fredagen blir jag i Älvsund med underbara syster, svärföräldrarna och svägerskan! Sen kommer det säkert vara 45 andra människor där med.
Lördag blir det nog att åka till moster på påskmiddag, om jag kan ta mig från Älvsund på någe vis.
Söndag ska jag nog tillbaka till Falun, eller kanske måndag, beror på vad jag känner för.
Sen torsdagen vet jag inte än... Vill hinna mysa med Maja och Johanna en sväng också! Mina gojänter!

Något jag däremot inte ser fram emot är allt godis som kommer finnas överallt! Jag är så svag när det står saker uppdukat framför mig.Och jag har en dum vara att vilja göra slut på allt. Jag vill dricka tills glaset är tomt, tallriken ren och skålen tömd. Ingen bra egenskap alls, då det många gånger har resulterat i brakfylla delux, paltkoma och ont i magen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar