tisdag 19 april 2011

Urkult

Sitter och funderar på om jag ska köpa mig en biljett till Urkult. Har tänkt att jag skulle ha gått i flera år nu men det har alltid kommit saker emellan. Typ utlandsresor eller obefintlig ekonomi. Men nu är det ju faktiskt så att om jag inte hittar ett jobb eller en utbildning så har jag inget planerat i börjar av augusti, OCH jag har just nu nästan 1000 kronor sparade. Har lagt undan lite i några månader nu för att just inte stå där i sommar helt utan pengar om jag vill hitta på något.

Men då är ju frågan vem vill hänga på? Sara min trogna vapendragare har ju bosatt sig i Spanien och visar inga tecken på att vilja flytta hem till kalla Sverige igen. Och förutom henne så känner jag inga "festivalmänniskor", nästan. Har en vän som har växt upp inte allt för långt ifrån Näsåker och han brukar vilja åka dit har jag för mig.

Jaja, jag ska fundera lite på det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar