fredag 15 april 2011

Vatten, Frida är full med vatten!

Sitter och dricker bort min hunger med vatten. Kanske inte det hälsosammaste men jag har ingen bra mat hemma och ska iväg och handla om en timme, då kan jag hålla mig ifrån alla fällorna i köket genom att dricka vatten :)

Ja, ska som sagt iväg och handla. Det blir en promenad dit för vi har ingen bil, och ingen annan heller. Får se om vi tar bussen hem, beror på hur mycket vi handlar. Ska köpa fil och frysta hallon i alla fall.
Jag kan bara inte äta ägg och bacon längre. Bacon går väl, men äggen! BLÄÄ! Äggröran i går fick jag trycka i mig och omeletten idag fick jag i mig 4 tuggor av, sen mådde jag illa och fick slänga den. Som tur var hade jag en avokado kvar som fick bli frukost/lunch men det blir man ju inte mätt en längre stund på precis...

Ska försöka att inte köpa på mycket onyttigt nu till helgen. Något tills imorn när jag har min kolhydrat-dag kanske. Jag brukar äta en toast eller 2 till brunch då, bland det bästa jag vet! men inga chips eller godis eller så.

Nä nu ska jag nog tvätta håret så jag ser ut som folk, sen dra iväg till Elias skola och plocka med mig honom och gå till Willys :)

Adjööö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar