torsdag 5 maj 2011

Men vad smart skrivet...

"Så nu har jag en äkta guld ring värd några tusen på mitt finger som bevisar min och min pojkväns kärlek"

Så skrev en av de större bloggerskorna. Vad bra att hon skrev ut att den var dyr, annars kan man ju faktiskt betvivla deras kärlek. 
Men men, vi är alla olika. Vissa behöver hävda sig på det sättet.

Själv vill jag nog inte förlova mig. Känns som att nästan alla par sen vi gick i 9an typ har gjort det. Nästan som att det har blivit som en försäkring för att man ska stanna hos varandra och vara trogen. 
Tror man klarar sig utan ringar faktiskt, även fast det kan vara en fin grej.
Men skulle det någon dag bli så att vi förlovar oss, så vill jag ha en i silver eller vitt guld, för det är så mycket snyggare än guld och jag passar inte i guldsmycken! 

Nu ska jag ära frukost/lunch och ringa goplutten som är i Sthlm på studieresa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar