måndag 2 januari 2012

Dag 2... 9 saker du kanske inte visste om mig.

Dag 1: 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: 9 saker du kanske inte visste om mig.
Dag 3: 8 sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.  

1. Jag ÄLSKAR frågesporter! Både på tv och sällskapsspel.
2. Jag är inte religiös alls men jag anser att jag är spirituell ändå.
3. Jag har faktiskt aldrig känt som jag känner nu med Elias. Han är min själsfrände.  Trygg och spännande på samma gång.
4. Jag älskar att spela datorspel. 
5. Ibland önskar jag att man inte behövde äta. Att man kunde ta ett piller så man fick i sig den näring man behöver. Har inte ett så jättehälsosamt förhållande till mat nämligen.
6. Jag har nyligen kommit på att jag vill jobba på apotek.
7. Jag tyckte en gång i tiden att jag var snygg. Hade en fantastisk kropp och jag hatar mig själv varje dag för att jag har låtit den förfalla.
8.  Det värsta jag vet är skrytsamma människor. Det kan reta gallfeber på mig på 1 minut.
9. Jag har inte träffat en enda vuxen människa som har mindre fötter än mig, och nej det är inte skryt ;)



Jag på julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar