tisdag 3 januari 2012

Dag 3. 8 sätt att vinna mitt hjärta

Dag 1: 10 saker jag vill göra innan jag dör.

Dag 2: 9 saker du kanske inte visste om mig.
Dag 3: 8 sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse. 




1. Acceptera mig för den jag är, försök inte ändra på mig.
2. Älska mina knasigheter.
3. Få mig att känna mig älskad och behövd.
4. Var en nörd, på ett eller annat sätt.
5. Våga visa att du har känslor, jag hatar machokillar.
6. Tyck om mat, både att laga och äta.
7. Överraska mig! Småsaker räcker!
8. Allt detta beskriver egentligen bara en sak; Var Elias Persson <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar