onsdag 4 januari 2012

Dag 4. 7 saker jag tänker på ofta.

Dag 1: 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: 9 saker du kanske inte visste om mig.
Dag 3: 8 sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: 7 saker jag tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse. 

1. MAT! Jag tänker på att laga mat men fram för allt att äta den. Stora delar av min dag.
2. Min vikt och hur jag ser ut. Att jag har låtit mig själv bli en fetpadda.
3. Att jag är väldigt lyckligt lottad på denna jord.
4. Genus. Jag lovar, börja läs på lite så kommer du bli irriterad och arg på det mesta i samhället.
5. Inredning, hur jag skulle vilja ha det här. Vad vi ska köpa nästa gång och så.
6. Framtiden. Vad jag ska göra.
7. Nästa roliga grej som händer. Det är så jag lever mitt liv, längta till nästa höjdpunkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar