söndag 15 januari 2012

Dag 5

Dag 1: 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: 9 saker du kanske inte visste om mig.
Dag 3: 8 sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: 7 saker jag tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse. 


1. Aishwarya Rai, vilken utomjordiskt vacker kvinna! 

2. Marilyn Monroe, klassisk skönhet och fantastisk kvinnlig kropp!

3. Rihanna, så jäkla sexig bara!

4. Angelina Jolie, sedan första gången jag såg henne har jag tyckt att hon är otroligt vacker!

5. Beyonce, kurvig och sexig! 

6. Jessica Alba, skitsnygg och ser så galet trevlig ut hela tiden! 



De här är bara kända kvinnor då, och jag har säkert glömt någon självklar men detta är vad min hjärna kommer fram till idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar