måndag 12 mars 2012

Gjort, men ändå inte.

Konstigt.
Jag har egentligen inte gjort så mycket idag. Inte av det jag hade tänkt att göra i alla fall.

Skulle städa, kom så långt att jag har skurat ur Fisens bajslåda och fyllt på med ny sand.
Skulle ringa samtal, gjort ett, det andra får vänta tills imorn för dom hade bara telefontid mellan 12 och 13.
Skulle sitta på balkongen och gotta mig, vart mulet hela dagen fram tills nyss, så jag släpade ut bordet och stolarna, men har inte satt mig där än... Jävla Facebook :P

Men jag har däremot;
Gjort ett halvt Högskoleprov och kämpat med den förbannade matten.
Städat köket.
Funderat och kollat utbildningar (fan vad svårt det är)

Så en helt dålig dag är det inte, fått massa gjort, bara inte de jag hade planerat! Haha!
Ska slänga upp en bild på min fina balkong sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar