måndag 12 mars 2012

Monday!

Men vad fan! Det skulle ju vara soligt idag! Soligt och 10 grader varmt stod det på YR, men det är typ disigt eller lätt molnigt ju. Jag som hade tänkt sitta på balkongen och få lite D vitamin och kanske lite färg på näsan...

Men men, det kanske klarnar upp!
I övrigt så ska jag nog ta och städa idag. Helt otroligt, gjorde jag inte det nyss? Varför blir det så dammigt? Tycker alltid det är värst såhär på vårvintern. Allt känns dammigt och instängt.
Jag längtar till sommaren. Av många anledningar, men en är att då har man fönster och dörrar öppna och man vistas inte inomhus så mycket. Man använder inte heller lika mycket kuddar, täcken och filtar som dammar runt. Sen så fungerar iaf jag så att jag inte bryr mig om det inte är nystädat jämt på sommaren, det finns ju så mycket annat som är viktigare. Sol, bad och rosévin till exempel!

Nej, Fridolf. Nu tar vi och gör ett ryck!

 Min lilla busgos! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar