torsdag 15 mars 2012

Idag är jag trött! Usch, ögonen bara svider och huvudet känns tungt.
Tror det kan bero på alla konstiga saker jag har drömt i natt. Vissa saker kan jag inte ens sätta ord på, det var så vackert och så sjukt verkligt... Skulle vilja fortsätta drömma ^^
Strax innan jag vaknade så drömde jag i alla fall att jag rakade av håret på sidorna. Dubbel sidecut alltså. Var faktiskt riktigt snyggt! Men nä, I don't think so!

Jag hade tvättid nu på morgonen. Den började 7 men jag råkade somna om så jag satte igång den första och enda maskinen nu kl 9. Skönt att vi har långa tvättpass, 07-13.30. Då kan man tvätta i vilken takt man vill.
Fast som sagt, bara en maskin idag. Hur fan kan det komma sig? Brukar vara i alla fall 2. Men men, vi är bara två vuxna, Elias har sina arbetskläder 5 dagar i veckan och jag är mest hemma i mjukiskläder så jag varken svettas eller lortar ner en massa.

Men oj, vilket intressant inlägg. Ojojoj.
Nä, nu blir det lite frukost tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar