onsdag 14 mars 2012

Morn, morn!

Vilken fin dag det ser ut att bli! Fast jag har upptäckt att vädret här nere i Småland är mer ombytligt än hemma i Hälsingland, så jag har lite svårt att beräkna.

Ja, jag vaknade 7 idag och var pigg. Det blir ju så när man ser att det är soligt redan ute. Då är det svårt att ligga kvar tycker jag. Så upp och hoppa, nästan, måste ju kolla lite på facebook och lite annat med datorn i sängen först ;)

Sen dess har jag duschat och klätt på mig och ska väl försöka få någon ordning på håret också...
Ska nämligen till hälsocentralen idag. Ojojoj! Vad spännande! Vad ska jag göra där då tro?
Jag ska prata om att byta p-piller. Så vad det med det.

Nä nu blir det frukost i alla fall, magen mumlar att den är tom.
Ajöss!


Såhär ser jag ut idag än så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar