tisdag 13 mars 2012

Underbart väder!

Trodde aldrig att jag skulle få somna om idag. Katten vaknar när Elias kliver upp och då tycker han att det är dags att leka. Med allt. Helst med mina tår om jag råkar ha dom utanför täcket... Men jag hade sådan tur idag att det är väääldigt fint väder, så fåglarna kvittrar och då är det jättekul att sitta i fönstret och prata med dom tycker min lilla fisunge. Så jag fick sova till kvart över 8. Öppnade ögonen och ser hur det nästan gassar utanför. Himlen är sådär härligt ljusblå som bara en vårhimmel kan vara och inte ett moln så lång ögat når. Underbart! Ska ta mig en promenad senare och när solen kommer runt huset på eftermiddagen ska jag sätta mig på balkongen!

Nu börjar det blir dags för lite frukost kanske!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar