tisdag 13 mars 2012

Framöver.

Idag känns det som en sådan där dag då man bara vill att tiden ska gå fort. Man har fått lite smak för värmen och solen och man vill bara ha sommar NU.
Dumt egentligen. Man borde ju njuta av dagen idag.
Dessutom får inte tiden gå fort nu, då kommer jag inte hinna med mitt liv! Kanske inte låter som så mycket att göra, men fram till 31 mars är det plugg och annat fix som gäller. Det skriver jag inte ut, för jag har ingen exakt plan.

Fredag 30 mars
Kanske en tripp till Tyskland. Vet inte hur det blir än. 

Lördag 31 mars
Högskoleprovet

Måndag 2 april
2 år med min älskade Elias. Middag och mys inbokat! Vad tiden går fort när man är lycklig! 

Onsdag 4 april 
 Packa med katt och lite kläder för att dra upp till Hälsingland för påskfirande! Jag stannar i Vattlång och Elias far nog upp till Älvsund. Middag och njuta av att vara "hemma".

Torsdag 5 april
Skärtorsdagen. Tandläkartid på morgonen. Sen hade jag tänkt trycka in så mycket som möjligt. Anna-Britta är ledig så henne ska jag umgås med, så mycket hon orkar och vill. Sen är det några vänner som jag längtar efter att få träffa. Ska undersöka om man kan få komma och hälsa på!


Fredag 6 april
Långfredag. Då far även jag till Älvsund för då är det påskfirande! Hoppas det finns någon is kvar så vi kan angla! Det blir väl en hel massa folk, öl, Jäger och skratt kan jag tro! 


Lördag 7 april
Påskafton. Blir i Älvsund tills jag får köra bil igen. Hoppas på fint väder så man kan sitta och sola och ha det bra på världens bästa altan! Sen bär det av till Vattlång för att umgås mer med familjen. Kanske tid för att träffa vänner med. Beror på vad jag känner för.


Söndag 8 april
Påskdagen. Inget planerat. Antagligen bara vara hemma i Vattlång och ha det bra. Sola om det är fint kanske!

Måndag 9 april
Annandag påsk. Hemfärd mot Småland. Får se när på dygnet vi åker, men säkert mitt på dagen eller så.

Sååååå. Ni som läser detta och vill ses i påsk, hör av er! En fika eller en längre titt, spelar inte så stor roll, vill bara träffas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar