lördag 9 juni 2012

En sån där lista man gör när man har tråkigt, som visar sig vara ganska kul!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"-Så vad är det beslut?"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Mina lila gardiner.

3. Vad var det senaste du såg på TV?

Flashdance igår kväll.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:


21.05, den var 21.06 så rätt nära :P

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Barn som leker utanför, Elias som sitter och spelar och kattens knaprande i matskålen.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

var ute på balkongen med Annie och Hanna precis innan dom åkte.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Desperate Housewives, älskar den serien!

8. Vad har du på dig?

Pyjamasbyxor, linne och tröja. Å trosor då.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

Klar jag gjorde, minns bara inte vad :P

10. När skrattade du senast?


En stund sen när jag kollade på ett videoklipp på två tokhönor!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?


Hyllor och en tavla.

12. Har du sett något konstigt på sistone?


Ja. Tycker många reklamer på tv är skumma :P

13. Vad tycker du om den här utmaningen?


Bra tidsfördriv :)

14. Vilken var den senaste film du såg?


Tillsammans!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?


Hus, fungerande bil, en tokfräsig dator som klarar att köra alla The Sims 3 spel utan problem och sedan saker till mina nära och kära som dom behöver. Sen skulle jag göra andra saker för pengarna än att köpa saker. Men det var inte frågan ^^

16. Tycker du om att dansa?

Ja :) Både själv och styrdans :)

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Vill inte lägga ut mina favoriter, då kanske nån snor dom :P Men Maja-Li och Emil är fina namn!

18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?

Nej, faktiskt inte. Är så sjukt hemmakär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar