söndag 10 juni 2012

Å en till lista!

Gossip Girl eller Sex and the City? SATC!
Starbucks eller Espresso House? Spelar ingen som helst roll, jag dricker inte kaffe!
Glass eller Tårta? Glass alla dagar!
Nyttig eller onyttigt? Onyttigt är det jag oftast faller för...
Shoppa eller fika? Fika! Tycker det är rätt tråkigt att shoppa faktiskt!

Bada eller sola..? Sola och bada! Dom hör ju ihop :)
London eller New York? London, tror jag iaf. Har inte varit i någon av städerna.
Sverige eller USA? Sverige!
Havet eller Pool? Pool, jag är rädd för vatten och vad som finns i vatten och då känns en pool säkrare :)
Julafton eller Födelsedag - Julafton, mysigast då.
Vinter eller sommar? Sommar! Avskyr att frysa så :P
Sminkad eller Osminkad? Osminkad oftast. Fast båda.
Pojkvän eller singel..? Pojkvän!
Ragga eller bli uppraggad? När det då var aktuellt, båda!
Smsa eller prata i telefon..? Sms! Avskyr att prata i telefon 9/10 gånger.
Ful och rik eller Snygg och fattig? Vilken ytlig fråga. Next.
Hemmakväll eller utekväll? Hemmakväll!
Red Bull vodka eller Öl? Beror på sällskap och humör!
Sova naken eller med pyamas..? Naken när jag sover med Elias, pyjamas om jag sover själv, annars fryser jag!

Rosa eller Blå?
Rosa, älskar verkligen rosa, på allt!
Sova eller Vaken? Ja, man behöver ju liksom båda.
Blogg eller Facebook? Facebook.
Känd eller okänd? Okänd! Herregud vad jag skulle avsky att bli igenkänd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar