torsdag 10 februari 2011

Dags nu igen

Ja nu har jag haft ett sånt där jäkla uppehåll igen. Av flera anledningar. Jag har inte gjort något vettigt, inte haft djupa tankar eller tyckt att min vardag har varit intressant nog att skriva om, och så har jag bara inte haft lust att sitta och skriva på Elias dator när min inte funkar längre. Men nu har jag en NY! EGEN!

 Okej, pappa har betalat den men jag betalar av 400 i månaden till honom. Så slipper man ränta också. Jaja min gamla då tänker ni? Ja den stackarn. Den gav efter mååånga år tillslut upp. Laddaren gick inuti datorn. typ, fast tvärtom, datorn gick av inne i laddaren. Fattaruuu? Nä inte jag heller. 

Just nu sitter jag och är aphungrig fast bara orkar och kan inte äta nått. Vi har inget LCHF vänligt hemma. Om jag inte vill äta omelett, men jag VILL inte det. Eller gräddsås med inget till. Har så jag kan göra världens bästa ost och baconsås hemma, men då har jag istället ingen blomkål eller andra grönsaker att ha till. Kanske ska äta en avokado till middag? Oj vad mätt jag ska bli!
Är sugen på sushi också, så funderar på att koka ris(inte LCHF, jag vet!) och gegga på Wasabi och soja, och så avokado till.
 Eller dricka mig mätt på te?

Alternativen är oändliga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar